Emlékszem, amikor több évtizedes kihagyás után elkezdtem újra sportolni. Egészen különleges és ijesztő volt az élmény. Úszó tanítványaimmal együtt próbáltam újra belekerülni a sportoló emberek listájába. Gyakorlatilag 10-15 métert alig-alig voltam képes akkor úszni. Fájt tőle mindenem. De a legfőbb problémám az volt, hogy szinte féltem elhagyni a medence szélét és átúszni a másik oldalra. Tulajdonképpen olyan messzinek tűnt az a 33 m hosszú medence, hogy egyszerűen megijedtem a távolságtól. A vízből kijőve pedig elszédültem. Mindez kettő évvel ezelőtt történt.

Ma már 2000-2500 m megtétele sem jelent problémát, csupán az időt kell rászánni. Az időt, ami mindenki számára véges és nagyon fontos. Az időt, melyet mindenki saját maga oszt be. Azt a szabad időt, mely nagyon kevés és nehéz eldönteni, hogy mire is „pazaloljuk”.

Hogy lehetséges az, hogy kettő év leforgása alatt a szinte nulláról már versenyekre, Balaton átúszásra készülök?  Miközben az orvos pánikbetegséget diagnosztizálva gyógyszeres kezeléseket javasolt . Én nem fogadtam el azokat! Abban hiszek, hogy természetesen kitartó, folyamatos edzésekkel lehetséges az, hogy eredményeket érjek el. Egyszerűen csak elhatározza az ember, hogy mi fontos a számára és csinálja. Tudom, nem könnyű elkezdeni, de ha kételkedsz magadban vagy nincs motivációd a kezdésre, én segítek neked abban. Ahogy magamon is segíteni tudtam anno.

Könnyen Felismerhető Depressziós Jelek

  • fáradtnak érzed magad még akkor is, ha nem csináltál semmit
  • úgy érzed, semmire nem vagy képes, ami nem kötelező
  • bekuckózod magad és onnan nem tágítasz
  • döntésképtelenség uralkodik el rajtad
  • Könnyű tehát azt mondani magadnak, hogy depressziós vagyok, fáradt vagyok, nincs időm úszni menni, sportolni menni. De neked mégis mi a fontos? Pánikolsz? Pánik betegségre hivatkozva ülsz a tv előtt és sajnáltatod magad, vagy jössz és közösen megoldjuk ezt a problémát?

Velem, mint úszóedzővel személyes kapcsolatod az uszodában lehetséges, ha eljössz és kipróbálod edzéseimet. Azt a változatos és mindenre kiterjedő edzésmenetet, ahol állóképességedet javíthatod, stílusodat szépítheted és nem utolsó sorban jó társaságban lehetsz. Egy edzés, mely végére jólesően elfáradsz, több dolog miatt is hasznos lehet számodra:

  • amíg úszol, nem nagyon van időd máson gondolkodni, így kellően kiszellőztetheted a fejed
  • minden izmodat átmozgatod, sőt lazítod az úszás által
  • feltöltődsz energiával és könnyebb lesz venni a hétköznapi akadályokat  
  • még az alvásodra is pozitív irányban fog hatni a mozgás 

Edzések Gyerekeknek

40 éves oktatói tapasztalattal és úszó versenyzői múlttal, már akár 3 éves kortól várom azokat a gyerekeket, akik szeretik a vizes játékokat, akik szeretnének a vízzel ismerkedni, úszni tanulni, stílust javítani, legyen kezdő, haladó vagy mély vizes az illető. Kis létszámú csoportokban hatékony tanulási folyamattal nyárra kiváló eredményeket lehet elérni. Új úszásnemeket tanulhatsz és igény esetén amatőr versenyeken vehetsz részt.

Edzések Felnőtteknek

40 éves oktatói tapasztalattal és úszó versenyzői múlttal szeretettel várom  egyéni edzéseimen, vagyis magán úszás keretében a kezdőket, mély vízben pedig már csoportban és kondicionáló edzések keretén belül a stílusjavítást és pl. Balaton átúszásra való felkészítést igénylőket. Nagyon sokszor fordul elő az, hogy már tud úszni valaki, de a levegővétel helyes ritmusát egyáltalán nem rögzítette, mondhatni fogalma sincs róla, hogy mikor és milyen ütemben kell vennie azt. Én ebben is segítek neked. Amíg velem úszol, jó helyen vagy  

Ne legyél a futottak még kategória győztese! Gyere! Erősítsd meg lelkedet, testedet és fordítsd pozitív irányba az életedet! 

 

Várlak edzéseimen a Sport11-ben (Bp. XI. Kánai út 2-ben) 

 

Owolabi Gabriella úszóedző

https://www.hurrausznitanulok.hu

Ha nem akar lemaradni az úszásoktatásról, jelentkezzen minél előbb!

Jelentkezés úszásoktatásra

Tetszett a bejegyzés? Oszd meg elsőként!

Iratkozz fel hírlevelünkre!